foto casal



12/11/2012

02.12.12




Montague Keen, 2 December 2012, 



מסר  של Montague Keen מיום 02 בדצמבר 2012

 ורוניקה יקירתי, הינכם יכולים לראות זאת מסביבכם כעת: אנשים מתעוררים.
הם מסרבים לקבל את מה שקיבלו בעיוורון בעבר. התמיכה בצדק, בארצות כה רבות, מקבלת כוח רב. זו החלטה לתמוך בעמיתיהם, בני האדם אשר קיבלו יחס מחפיר בזמן שהעולם העלים עין. המצב הזה לא יורשה להמשך יותר. ה"ילדים הבריונים" מוצאים עצמם מבודדים כעת. הינם מתקשים להשלים עם המצב החדש.

דברים רבים יתגלו ויחשפו בחודש דצמבר הזה. אנו מתקדמים בקצב קבוע, יקירי. 
הינכם עדין לא מודעים, אך הרבה מאוד קורה מאחורי הקלעים. ישנה מתיחות רבה בארצות הברית:
שאלות נשאלות והסברים נדרשים!

אותם מושחתים אינם יכולים יותר להשען על מה שהם השיגו באמצעות שחיתות. זהו זמן בשביל כל אחד לדעת מיהו; ההיסטוריה האמיתית שלו; ומה תמון עבורו בעתידו. אתם, יקירי, והקבוצה שלכם, נאבקים להביא לאור ראיות ממשיות להיסטוריה האמיתית שלכם. זה שופך אור שונה לחלוטין על מה שלימדו אתכם. בנוסף, אתם מתאמצים גם לשנות את האנרגיה, כך שרק אור יהיה קיים, וכל קשר לשחיתות יוסר מהכוכב שלכם.

זהו הזמן לברך לשלום חברים מכוכבים אחרים. הינם ממתינים בשמים, ממתינים לעזור לכם בשינוי שלכם. הפכו עצמכם למודעים: הביטו בשמי הלילה שלכם. הם יוצרים שכבת מגן סביבכם. הם שימשו, וממשיכים לשמש כאמצעים חשובים למניעת המלחמות אשר תוכננו להשאיר אתכם עבדים, בפחד. רק העיוורים מאוד, ואלה שמפחדים תומכים בשחיתות:
אלו אשר מפחדים לאבד את רכושם הגשמי. 

אמצו אל ליבכם את השינוים המתקרבים במהרה. תנו לאהבת האנושות והכוכב היפהפה שלכם להיות האור המדריך שלכם, בזמן שעולמכם החדש נפתח בפניכם. דעו לכם שאנו איתכם, ברוח, בכל צעד בדרכם קדימה. תהיו בררנים בנוגע למה אתם מקבלים כאמת. למושחתים יש חסידים רבים אשר מעמידים פני מדריכים שלכם, כשבעצם, אין שום אמת במילים שהם מטיפים או "מתקשרים". מסירת מידע כוזב במכוון זהו עסק גדול. אל תיפלו בפח הזה. תנו לליבכם ולעצמי הגבוה שלכם להדריך אתכם כשאתם מתחילים את המסע המרגש הזה לעבר העתיד שלכם.

כל הממשלות יתמוססו. הן יאבדו את הכוח והשליטה,  ואז בני האדם יקומו ויתאחדו כדי לקחת את המושכות. הכל ישתנה לטובה. לכל בן ובת אדם יהיה כל מה שהם צריכים כדי לחוות חיים על פני כדור הארץ. כל ילד יגדל בחברה בטוחה. אלו אשר מתעללים בילדים הינם צורת החיים הנמוכה ביותר, ולא יהיה להם מקום בעולמכם החדש. הם ייחשפו, וישפטו בידי אותם אנשים שאת חייהם הרסו. כל זה חלק מתהליך ההתנקות.

כשההיסטוריה האמיתית שלכם תתגלה, היא תחשוף את הדתות – אשר כפו עליכם את השליטה שלהן – כמוסדות המושחתים שהן, ללא ספק. פשעיהן של הדתות נגד האנושות הם החמורים ביותר בהיסטוריה של הכוכב שלכם. הן שולטות בעזרת פחד מפני המוות; כאשר, למען האמת, מוות הוא חזרה הביתה, פעם נוספת, מהמסע שלכם על כדור הארץ. חגיגה מחכה לכם בזמן שהמשפחה והחברים שלכם באים לברך אתכם לשלום. ממה אפשר לפחד באהבה האין- סופית הזאת? זוהי האמת היחידה, כל שאר הדברים הם אשליה.
  
בזמן שעונת חג המולד קרבה ובאה, תטילו ספק במה שמצפים מכם לחגוג. מה שנאמר לכם שקרה, מעולם לא קרה. כן, היה IESA או ESSA, האחד שהוקם. הוא עשה את כל אשר נאמר לכם שישוע עשה. אך הוא איננו חי בזמנים שבהם הדת שלכם אמרה שהוא חי. הוא חי במערב, לא במזרח. בדקו זאת בעצמכם. קיבלתם מיתוס בתור עובדה. הוא חי 2,600 שנים לפני מה שהיהדות טוענת. וועדת ניקאה (ועדה שקרתה במאה ה-3 לספירה ברומא, ובה דנו בסיפורים שיהיו כלולים בברית החדשה) אחראית למיתוס הזה ולהרס של כל הטוב אשר היה בעולמכם. הגיע הזמן להתבונן למציאות בעיניים – האמת של מה שנעשה לכולכם בשם החמדנות והשליטה.

יהיו הפרעות: רעידות אדמה וכו', חלקן יהיו מקור ידי אדם. אחרות יהיה התרחשויות טבעיות. הטבע מגיע להסכמה עם השינויים שצריכים לקרות. עזרו והגנו על אלו שהתברכו בפחות מזל, בזמנים אלה של שינוי. רבים אשר סיימו עבודתם על כדור הארץ, יחזרו. זה יראה כמו הגירה המונית, אך זה מתוכנן כך. היו מוכנים בפני הבלתי צפוי.

יקירי, הנכם הולכים בדרך הנכונה בנוגע לחברכם ועוזרכם. הכל יושם במקומו. האפלים אף פעם לא מוותרים על הזדמנות ליצור בעיות. הנכם צריכים שהאנשים הנכונים יציגו את עצמם, יתנדבו לעזור בפרוייקט שלנו. זה יניב פירות רבים – לעולם אל תטילו ספק בכך- שכן זה תוכנן לזמן הזה. יש לסמוך על אלו שהיו שם בשבילכם וימשיכו להיות שם למענכם. כך זה נועד להיות. הכל יתבהר ויתברר בקרוב. 
ורוניקה, יקירתי, הנכם צריכים את התמיכה הזאת. טיילתם בשביל מסוכן ובודד מאוד ללא פחד. אהבתכם אלי והנאמנות שלכם כלפי היו מופתיות. הגיע הזמן לקבל, להגיד כן לעזרה על מנת שתוכלו להשלים את המסע הזה.

כן, הנחתי את שלושת הורדים האדומים על המנורה, אני משתמש בזה להודיע לכם שאני צופה בכם [ המנורה מחוברת לקיר המוסך שלי, בתוך הגינה.] הרגשתם מדוכדכים והיתם זקוקים  לעידוד.

(לורוניקה)
אנא אחלי לקיארה יום הולדת שמח מאוד ממני. נראה כאילו רק אתמול היא נולדה, אך אחת עשרה שנים עברו במהירות כה רבה! קיארה הביאה שמחה רבה למשפחה. היא ילדה יפהפיה עם נפש יפהפיה: אחת מיוחדת ללא ספק. 
  
המשיכו לצעוד קדימה עם אהבה בליבכם, בידע הבטוח שאתם על השביל הנכון.
   
מעריץ אתכם, מונטי.

  Translator: Avy


No comments:

Post a Comment