foto casal



12/11/2012

09.12.12





Montague Keen, 9 December 2012, 


מסר  של Montague Keen מיום 09 בדצמבר 2012

נאמר לכם שרבים כבר נסו וברחו מכדור הארץ. יש להם טכנולוגיה מעבר למה שתוכלו לדמיין. זה נשמר מההמון, בכוונה. במרבית המקרים רק השיבוטים נשארו. רבים נוספים קיוו לעזוב, אך סירבו להם. זהו סוף המשחק שאליו התכוננתם. רק בגלל שהתקשורת לא מספרת לכם, לא אומר שזה לא קורה. הם אגרו זהב בערמות, כבר שנים, בשביל ההגירה (עזיבה) ההמונית הזו. הם היו צריכים להיות מוכנים למקרה שהתוכנית שלהם – "סדר עולמי חדש", לא תתנהל כפי שהם תכננו. מכיוון שהרבה מאוד אנשים טובים היו מוכנים לחלוק מידע עם אלה החכמים מספיק להקשיב ולשים לב, התוכניות שלהם להשתלט על הפלנטה שלכם חוסלו.

ידע עתיק נחקר כעת. בזכותו,  זה פותח מחשבות ולבבות לאמת. לעולם לא אמרתי שזה יהיה קל. עליכם להראות נחישות לצדד תמיד באמת וביושרה.אפילו האפיפיור בכבודו ובעצמו הודה, בשבוע שעבר, כי מה שהכנסיה לימדה  במשך מאות שנים, למעשה, אינו אמת. זה לא בדיוק מעורר ביטחון בכל הארגון הזה שלו, נכון?
שימו לב שהמידע הזה לא דווח. אני תוהה למה לא!
קבוצת המושחתים עדין רוצה לעשות קופה על ההמון, אשר עדין מאמין במיתוס הגדול הזה. ראשית, עליכם לחזור אל העבר בכדי לגלות את האמת. לאחר מכן, לכו קדימה בביטחון, כשאתם יודעים מי אתם וכיצד הגעתם לפלנטה כדור הארץ. אנשים אשר עבדו יחד בגלגולים קודמים עובדים ביחד גם עכשיו, בשמחה, כדי להשביח בשנית את הפלנטה ולקחת אותו קדימה לעבר עתיד מוזהב. לכל אחד ואחת מכם יש תפקיד חשוב לשחק. לשם כך חזרתם.

כל אחד ואחת מכם, תפתחו ידיעה פנימית אשר תדריך אתכם ותגן עליכם. תהיו מסוגלים לראות כשישקרו לכם; ההילה של אותו אדם תשתנה. זה יהיה ברור לכולם. הכל יהיה ההפך הגמור ממה שאתם חווים כיום. כל המחלות שנוצרו על- ידי האדם יעלמו ללא עקבות. מחלות היו מקור פרנסה ענקי בשביל קבוצת המושחתים. זה גם משמש כאמצעי לשליטה בהמונים, בכך שהם הפיכתם לצייתנים. חיים נהרסו מכיוון שאנשים "קנו" כל תווית שניתנה להם על ידי מקצוע הרפואה. הם צייתו כמו כבשים וחייהם נהרסו; באותו זמן האמינו ש"זה נעשה לטובתם".

פחד מנוהל דרך הדתות, מקצוע הרפואה והחוק. מי מדבר על אהבה? שהרי זוהי החוויה החשובה היחידה שתחוו על כדור הארץ. אהבה אמיתית, אשר מחברת אנשים במשך מאות שנים, לעולם לא תחוסל. לא משנה כמה זמן לוקח לשותפים למצוא אחד את השני שוב, האהבה שלהם לעולם לא מתה. זוהי האנרגיה העוצמתית  והחיובית ביותר שקיימת! הזינו אותה. איצרו אותה. זוהי מתנה נדירה.

המפתח לעתיד נמצא כמעט בטווח תפיסתכם. אנו רק צריכים להשליט סדר בדברים מסויימים. הכל צריך להיות במקום הנכון, בזמן הנכון. אל לנו לשפוט לא נכונה מצב איזשהו. הנכם מכירים אותי, את אהבתי, הייתי קפדן בכל אשר עשיתי על כדור הארץ. הבנתם וכיבדתם זאת. אנו ממשיכים לעשות מאמצים רבים למניעת מלחמת העולם ה-3. זאת הפעם הראשונה שאלה המכנים עצמם "הכוחות הגדולים" (המעצמות הגדולות) הושארו חסרי כח. כשהמין האנושי, בכל מסתו, יבקש שלום; אזי, שלום הוא יקבל. הגיע הזמן להיות יישות האור הרוחנית שהיא כל אחד ואחת מכם. למדו לראות את האור בכולם, לא משנה כמה הם סגורים ומודחקים. זוהי תמיד התחלה טובה. כשתחזרו לרוח, תראו שאינכם יכולים להיות דבר חוץ מעצמכם. כל המלכודות של כוח ומעמד נעלמות ללא עקבות. הערכים הכוזבים אשר נכפים עליכם כל ידי אותם האנשים שבשלטון, הם חסרי משמעות. דברים כאלה אמורים להחזיק אתכם  על ההליכון הכוזב של החיים, הם מחזיקים אתכם בערפל לכל מה שיכול להיות. בקרוב תהיו חופשיים לחוות את הפלא בהכל. היקום מוכן לברך אתכם על בואכם הביתה בשנית. כדור הארץ הינו רק חלק מהשלם.
חלקים של הפלנטה שלכם נשמרו בסוד מכם. ישנם שערים(פורטלים) ענקיים, הידועים רק למעטים המשתמשיםבהם לטייל מחוץ לפלנטה, על מנת לאחסן את האוצרות שהם השיגו באמצעי מרמה. לרובכם אין מושג מה המסתננים האלה עשו, לא רק לפלנטה שלכם, לכל אחד ואחת מכם! הזמן לאמת הוא עכשיו. אתם תודרכו בפרטנות לפתוח את המחשבה שלכם. בטחו במידע המגיע דרך העצמי הגבוה ביותר שלכם. הפתחו לפוטנציאל המלא שלכם. כל אחד מכם הוא עוצמתי: אתם רק צריכים להתחבר לזה. כל עזרה תנתן לכם, על מנת לעזור לכם להפוך למי שאתם באמת.

דעו שישנם אנשים אשר שואפים להגיש לכם את הראיות הנחוצות. הם נותנים מזמנם ומקריבים הרבה מאוד על מנת להביא את האמת אליכם, וכתוצאה מכך, לשחרר אתכם. כל אשר הוחבא יתגלה. כך זה נקבע. "המעטים הנבחרים" לקחו על עצמם את המשימה הזאת. הם זקוקים שתשלחו להם אהבה ואור. האנרגיה שלכם נחוצה על מנת לגרום לזה לקרות. תחשבו על הסיפור המדהים שיהיה לכם לספר לדורות הבאים, על החלק שלכם בהצלת הפלנטה שלכם. כולכם צריכים להיות "על הסיפון" של הפרוייקט העצום הזה. ביחד, אנו לא יכולים להפסיד.

היו מוכנים לכל אפשרות. קבוצת המושחתים תמשיך להקשות עליכם. היו חזקים ונאמנים לעצמכם. תמיד היו ללא- חת ובטוחים, שאתם בדרך הנכונה. כולכם אחד – אנושות – ללא חלוקות, בין אם על ידי גזע או אמונה. כולכם אחים ואחיות אשר חווים את החיים על כדור הארץ.

ורוניקה, יקרה שלי, המשיכי בתוכניותייך, עם אלה אשר אהבת, תמיד לצידך.


שלכם בהערצה, מונטי. 

  Translator: Avy

No comments:

Post a Comment