foto casal



12/11/2012

25.11.12





Montague Keen, 18 November 2012, 





מסר  של Montague Keen מיום 25 בנובמבר 2012


מכונת התעמולה כבר איננה מסוגלת להתל באנשים. בכל יום ויום המכונה נחשפת כמה שהיא באמת. המשחק שלהם תם! כעת, יצטרכו הם להתמודד עם ההשלכות של מעשיהם. הם הרסו הרבה מהטוב שהיה בעולמכם. עתה, אתם מקבצים סביבכם את האנשים הנכונים, על מנת לאפשר לעצמכם להשלים את השליחות שלכם. זה יעשה. מילותיי האחרונות אליכם, בלילה בו אני עברתי לרוח, היו "כשהתזמון נכון".
התזמון, כמובן, הוא שלנו, לא שלכם.

אנו מנחים אתכם בכל צעד בדרך. אנו מביאים לכם את האנשים הנכונים, כדי לתת לכם את הכוח והיתרון של הידע והמיומנות שלהם. הקבוצה שלכם גדלה. הינם נבחרים בקפידה על מנת להתמזג כאחד, כשיגיע הזמן להביא לסיום את מה שתוכנן כמעט 2000 שנים אחורה. רק עכשיו גודלה (העצום) של המטרה שלכם מובן על ידי אלו הסובבים אתכם. עליהם לעזור ולתמוך בכם בזמנים קשים אלו. הרי זה יביא שלום לאנושות. מספיק אנשים מודעים לעובדה שהם צריכים לחשוק בשלום בכדי ששלום יהפוך למציאות.

ישויות אור רבות מכוכבים אחרים מתגלות לפניכם, ומבטיחות לכם שהן מחוייבות לכוכב שלכם. יש להן הרבה מאוד לחלוק אתכם. הינן משגיחות עליכם ומדריכות רבים ורבות מכם בשעות האחרונות האלה של החושך. דברים כה רבים קורים כעת, שאינכם מודעים אליהם, מכיוון שאמצעי התקשורת נשלטים על ידי כוחות האופל. תוכניותן של קבוצת הקנוניה נבלמות:
הם מתחבטים על הסלעים, מפרכסים, ואינם מסוגלים להשיג מחדש שליטה. זהו הרגע בו הם הכי מסוכנים, מכיוון שלא נשאר להם מה להפסיד. אל לכם לפחד מהם, לא משנה באילו תכסיסים הם ישתמשו כדי להחדיר פחד. ישנם דברים אחדים שנשארו שאותם צריך להכניס למקום לפני שהקבוצה השלטת הזו תודה בתבוסתה ותעזוב את הכוכב שלכם לעד. אמת תמיד גוברת על רשע.

הצמדו למה שטבעי, באוכל וגם בתרופה; הפכו לבררנים בכל מה שקשור למה שהנכם מכניסים לגוף שלכם. כבדו את גופכם:
הוא מאכלס את נפשכם ויש לראות אותו כך. הקנוניה משתמשת בכל הזדמנות שיש לה לגלות דרכים חדשות להאט אתכם מחשבתית (מנטלית) וליצור בעיות בריאותיות, כדי ש"תצטרכו" לצרוך תרופות אשר ישמידו את רפואתכם ויזרזו את פטירתכם. זה הכל חלק מהתוכנית. מחלות רבות מיוצרות בתוך המעבדה ומשוחררות על הציבור, שאינו חושד. אלו בהם בטחתם, שיקרו והוליכו אתכם שולל. הדרכים הישנות היו הטובות והבטוחות ביותר.

יום אחד, בעתיד הקרוב, הכל יהפוך ברור. אתם תבינו בדיוק בתוך מה חייתם, ותפנימו את התמרון שהופעל עליכם מלידה ועד מוות. הם שולטים בכל רגע בחיים שלכם, וזה אכן מחריד שהדבר הזה קרה בלי שרובכם אפילו תחשדו בכלום. התמרון של המין האנושי היה מתוכנן בצורה מופתית לחלוטין. הם הגיעו לנקודות כוח בכל תחום. היתה זו השתלטות חשאית. אפילו אני לא היתי מודע לכך כשהיתי על כדור הארץ. היתי תמיד עסוק מדי במחקר האישי שלי בנושא העל-טבעי, וכו'. לא הצלחתי לראות את התמונה הגדולה עד אשר עברתי הלאה. רק אז הצלחתי לגלות זאת דרך ורוניקה, אשר, אפשר להגיד, ראתה מהר מאוד מה קורה מסביבה. היא נחרדה לגלות שכל כך הרבה אנשים אינם מודעים, אפילו עיוורים, למה שנעשה להם. החדירה הסודית שלהם לכל מקום, בלי לתת אף רמז בנוגע לתוכניתם, היתה מחוכמת בהחלט. עתה, אנשים רואים בעיניים פקוחות לרווחה ואינם מאמינים כיצד יכלו להיות כלכך תמימים. שום דבר אינו היה כמו שהוא נראה. להתעורר ממערכת כזו של שליטה לבטח לא היה קל לרבים מכם. אל לכם לחשוש או לפחד. זה בדיוק מה שנועד לקרות. הזמן הוא עכשיו.

הכוכב שלכם ישוקם, בכל יופיו האדיר, בעזרת מעט סיוע מכולכם. כל דבר שלילי מוסר, אפילו בזמן שאנו כותבים. השלילי עכשיו מתפרק, ומסולק. אתם תדעו ותכירו את כל הכוכב, ותהיו חופשיים ללמוד ולחקור את כל מה שהוחבא מכם עד כה. יהיה זה מרגש, ללמוד להכיר את חברכם ועמיתכם (כל אדם) כשווה לכם, וללמוד שכל אחד הוא חלק מהשלם. אתם תהפכו למשפחה גדולה ושמחה של בני אדם ארציים (של כדור הארץ) אשר תברך לשלום כל אחד ואחת אשר עזרו להביא את המעבר מחושך לאור.
מה עוד אדם יכול לבקש?

יקירי, אתם עובדים קשה מדי. יש לכם עוד שבוע מתיש לפניכם. אנא התרכזו בעבודה עם "האחד". זו חייבת להיות עדיפות בשבילכם מעתה ואילך. אתם מבינים כעת בצורה מלאה למה הוא הובא לתשומת ליבכם בדרך דרמתית שכזו. אנו הם המזיזים והמרעידים. אנו יוצרים מצבים שמאחדים את האנשים הנכונים. אנשים שאחרת לא היו נפגשים לעולם. הרי זה מדהים מה שאנו מסוגלים להשיג מצד זה של החיים.

ורוניקה, אהובה שלי, עשי כפי שאני מבקש. אני אדריך אותך כל צעד בדרך. אינני עוזב אותך אף פעם. הקשר שלנו נצחי.

מעריץ אתכם תמיד, מונטי.


  Translator: Avy


No comments:

Post a Comment