foto casal



12/11/2012

18.11.12




Montague Keen, 18 November 2012, 



מסר  של Montague Keen מיום 18 בנובמבר 2012
יקירי, מחמם את ליבנו לראות אנשים מתעוררים לעובדה שאלו אשר שולטים בעולמכם, שולטים גם בתקשורת שלכם. כך הם הצליחו לשמור אתכם בחשיכה באשר לתכניותיהם לגבי עולמכם. כשתשמעו את האמת במכשירי הטלויזיה שלכם, אז תדעו, ללא כל צל של ספק, שהאור ניצח.

התרגשתם ללמוד שרבים באירלנד תובעים כרגע את הבנקים; לכן, עד שהבנקים יענו על ההאשמות, האנשים אינם מחוייבים לשלם את המשכנתאות שלהם! יש לברך את אנשי אירלנד על כך. הינם הראשונים המנסים להתמודד כנגד הבנקים. יהיה מעניין לראות כיצד זה יסתיים.

אל לכם להטיל ספק לרגע לגבי חזרת האור לכדור הארץ. הדרך עשויה להיות לפעמים הררית ותהיה מלאה במכשולים, אך זהו לא משהו שלא תוכלו להתגבר עליו. הינכם חיים עכשיו ב"סוף הזמנים". התעמולה שדרכה אנשי האופל שגשגו, נחשפה. היא פשוט לא עובדת בשבילם יותר. אפילו אנשים שלהם יוצאים כנגד וחושפים את השקרים שהחזיקו הכל במקום עד כה. בית הקלפים שלהם עומד על קרקע מאוד רעועה. הכבשים כבר לא מוכנות להמשיך לתמוך בכך. כל שלא מבוסס על אמת יתפורר ויפול: הינכם מתחילים לראות זאת בכל מקום סביבכם. שטיפת המוח שנעשתה על מנת להחזיק אתכם במקומכם כבר לא עובדת. מה שקורה הוא מאמץ משותף: עולם הרוח ואלה אשר פתוחים להדרכה מהרוח, כולם עושים עבודה מצויינת.

ההתעללות בילדים שהיתה תחת סודיות מוחלטת במשך שנים מדוברת כרגע בפתיחות בפעם הראשונה. יקירי, ניסיתם להביא זאת לידיעת הקהל הרחב לפני הרבה שנים, אך נתקלת בקיר לבנים בלתי חדיר, לא משנה מה ניסית לעשות. עכשיו שהקיר נפרץ, הוא יפול, והאמת לגבי היקף ההתעללות תיחשף. זהו חלק הכרחי בתהליך ההטהרות.

שום דבר מסוג זה לא יהיה נסבל יותר בשנית. אותם מרכזי כוח ששלטו בעבר, יתפוררו ויעלמו מפני כדור הארץ לעד. זה קורה עכשיו, ממש לפני עיניכם, בדיוק כמו שזה אמור לקרות. עוד שנה מהיום, שום דבר לא יהיה כמות שהוא היום. הסרת הכוח מהשלטון לא יכולה לקרות בין לילה, משום שזהו תהליך הדרגתי של חשיפה והסרה. בנוסף, האנשים הנכונים צריכים להיות נוכחים כדי לאסוף את החתיכות ולקחת את העולם קדימה לכיוון עתיד שלו, של שלום.לא ניתן למנוע מצב זמני של כאוס, משום שזהו פרוייקט עצום ולא ניתן לזרזו. לקחנו בחשבון כל אפשרות. כל דבר מושחת, בכל דרך שהיא, לא יורשה לשרוד: למרות שיהיו אלה שינסו.  

לרבים מכם הראו את העתיד, על מנת לעודד אתכם קדימה לכיוון התוצאה הרצויה. חלקו את המידע הזה, מכיוון שהוא ייתן לאחרים כוח לפסול את דרך החיים האפילה שאליה התרגלו. השינוי לא בא בקלות לרבים מכם. עליכם לזהות את הכוח והמספר שלכם: אתם 99 האחוזים. הינכם רבים, הם מעטים.

שערים ודלתות עתיקים מופעלים בשנית. הם מביאים הארה לאנשים רבים. סודות שהוחבאו יפה מתגלים, ומידע הופך נראה, מידע שיענג וידהים אתכם. זה קורה בארצות רבות. ישנן תגליות חדשות בכל יום בזמן שכדור הארץ מוותר על סודותיו. אלו הם זמנים מרגשים להיות על כדור הארץ. מידע יינתן לכם בזמן שנתכם ובזמן מדיטציה עמוקה. כל זה מאוחסן בתוך התת-מודע שלכם. אתם פשוט תדעו דברים, בלי לדעת כיצד אתם יודעים.

לאלו מכם שיודעים שיש להם תפקיד לשחק במעבר, צריכים להתכונן לפעול בהתראה של רגע, מתי שהקריאה מגיעה. אנו צריכים את אלמנט ההפתעה. השינויים באנרגיה הופכים יותר עוצמתיים. לכו איתם: הם נותנים לכם את הכוח להשתתף בהסרת החושך. הכל יתברר ככל כשהנתיב ייחשף.

אשתי חוותה כמה ימים מתישים. אנא הבינו, אם לפעמים, הקשר שלנו אינו עוצמתי כמו שנרצה שיהיה. היא מודאגת לגבי סיום העבודה שלה על כדור הארץ. אנא הבינו, יש לה דאגות רבות שעליה להתמודד איתן.

אנו מאחלים, אהובי, שהיינו עדיין לצידכם.
מעריץ אתכם, מונטי.


Translator: Avy

No comments:

Post a Comment