foto casal



12/19/2012

16.12.12




Montague Keen, 16 December 2012, 




מסר  של Montague Keen מיום 16 בדצמבר 2012



איזה שבוע קשה זה היה עבורכם, יקירי. מכיוון שהנכם רגישים מאוד, האנרגיות המשתנות משפיעות עליכם עמוקות. הן מעלות רגשות קבורים מהעבר. אנשים מסויימים התנהגו לאחרונה באופן לגמרי לא אופייני להם, והם במצב מחשבתי מבולבל. בזמן הזה, כשאתם סוטים מהנתיב שאליו הוסמכתם מראש, כל מיני קשיים יעלו, בכדי להכריח אתכם לחזור למסלול. זוהי מלחמה בין טוב לרשע, נכון ולא נכון. קבוצת המושחתים רוצים אתכם איתנים בנתיב  החומרי הגשמי. הם גורמים לבעיות כלכליות, שנראה לרבים מכם  שאי אפשר להתגבר עליהן. כשיהיה לכם האומץ לרדת מההליכון (ביטוי ליציאה מהשגרה המעייפת-המתרגם) ולקחת שליטה על חייכם, הכל פשוט יסתדר מעצמו ונתיבכם יהיה ברור יותר. איזרו אומץ, והחזיקו באמונה איתנה ובקבלה של השינויים שצריכים לקרות, על מנת להוציא אתכם מהקיום האפל, המסכן מהמימד השלישי, לתוך עתיד שברגע זה, הנכם יכולים רק לחלום עליו. כשחזרתם לכדור הארץ התחייבתם, שמרצונכם תגרמו לשינוים האלה. אתם עושים כעת את מה שבאתם לעשות בכדור הארץ. דעו שיטפלו בכם טוב, ושתיהנו מפירות מאמצכם. התאחדו, תמכו אחד בשני, ועודדו את אלה אשר דואגים לקחת את הצעד הבא.

בתקופת חג המולד, הדבר הכי חשוב שכל אדם יכול לתת, זו אהבה. במקום להכניס את עצמכם לחובות על ידי קניית מתנות, צרו חוויה אוהבת, של שיתוף עם אלה הסובבים אתכם. אהבה וצחוק הינם דברים חשובים הרבה יותר מאשר דברים חומריים. קרון התזמורת (המתרגם - הקרון המוביל בתהלוכה) החומרי נוצר על מנת להשאיר אתכם משועבדים לקבוצת המושחתים. פעם אחת, תתעלמו מהפרסומות שלוחצות עליכם להיכנס לחובות. רק הבנקים מנצחים במצב הזה. חשבו על החופש ממנו תהנו כשהבנקים יהיו נחלת העבר!

עם זאת, שוב, הנוסחה הישנה היתה בשימוש; בעיקר, הריגות מטורפות כאמצעי ליצירת חוקים חדשים והרחבת השליטה על רבים. בכל פעם זה עובד. הם אינם סוטים ממה שתמיד עובד. מתי תתעוררו למציאות הזאת ותסרבו ליפול אליה? חייהם של בני האדם, כמה שיהיו צעירים ותמימים, אינם חשובים להם כשניתן להשתמש בהם לטובתם. אין שום צדק בעולם שלכם. יותר יותר שליטה נכפת על חייכם. אתם פשוט מקבלים אותה בלי לשאול שאלות. מה אותה קבוצה של מושחתים צריכה לעשות, כדי לאפשר לכם להתעורר ולראות את התוכניות שלהם. הם משמידים חיי אדם על כדור הארץ ואתם פשוט מקבלים את זה בלי לשאול שאלות. מתי מספיק יהיה מספיק? כמה עוד תאפשרו להם לעשות לכם ולפלנטה שלכם לפני שתיקחו שליטה?

עליכם להבין שאותה הקבוצה מפוחדת מכם. אתם עולים עליהם במספרכם. הם יודעים שכשרובכם תתעוררו, הם גמורים. למרות שרבים כבר עזבו, יש מספיק מהם במקומות הנכונים כדי לגרום להרס, כשזה נחוץ, רק כדי להשאירכם במקום שלכם.  בשביל קבוצת מושחתים זו, הנכם כמו חיות בגן החיות: אין להם אף שמץ של כבוד כלפיכם. צרו קשר עם הצד הרוחני שלכם, למדו לפתוח את ליבכם לרוח, וכך אתם תקבלו הדרכה.

זהו זמן חשוב בחיי האדם, כשהוא צריך לקבל שכל מה שידע וקיבל כנכון, הוא בעצם שקר. הגיע הזמן לפקפק ב"עובדות". שתפו את המחקר שלכם ותחשפו את השחיתות חסרת הבושה הזו. עליכם להעיף את כל הפסולת על מנת לאפשר לאנרגיות החדשות והטהורות להיכנס לתוך חייכם. אלה השולטים בכם לעולם לא יוכלו להתעלות על מצבם במימד השלישי, ולכן הם לא יכולים להישאר כשאתם נכנסים למימד החמישי. היו מוכנים לשחרר את מה שלא משרת אתכם יותר. המשיכו לצעוד קדימה בביטחון לקראת ההתחלות החדשות שממתינות לכם ושלכם. צפו במבניי השחיתות מתפוררים ונופלים כשאור האמת חושף אותם על מה שהם באמת. רבים מהם כלכך מושחתים ומלאי רשע שרק האפר שלהם ישאר אחריהם. העולם שלכם חייב להיטהר מהשחיתות הזו. זה יקח זמן, שכן זה לא יכול לקרות בין לילה. אך זה אכן יקרה. אין שרביט קסמים שיגרום לזה להעלם מיידית. כעת, מניעה של מלחמה נוספת היא בראש סדר העדיפויות שלנו. החזרה של חיילים לארצות מוצאם חייבת להתחיל לאלתר. כש99%  דורשים שלום, התוצאה תהיה שלום. הגיע הזמן למצוא את הקול שלכם.

היו בטוחים שדברים יקרו כשהם יהיו צריכים ומתוכננים לקרות. כל התוכניות לעזור לכם לעבור למימד החמישי הינן בפעולה והן ימשיכו לפעול קדימה כפי שאנו רואים לנכון, כשהתזמון הוא נכון ולא לפני כן.

לאלו מכם אשר מפחדים לאבד את רכושם הגשמי, אני אומר, דעו שאתם הולכים לאבד אך ורק את מה שאינכם כבר צריכים במימד החמישי. צריך להזיז ולהסיר מכשולים מנתיבכם על מנת לאפשר לכם להשלים את משימתכם. בחרתם את הבחירה הזאת לפני שחזרתם לכדור הארץ, לכן עליכם לכבד את המחוייבות הזאת. החיים אף פעם לא היו אמורים להיות קלים במימד השלישי. זוהי תקופת התנקות. לעולם זה לא קל, אך זה נחוץ. היו שם אחד בשביל השני. דברו על הבעיות שלכם. אתם תגלו שביחד אתם מגיעים לפתרונות. השליטה בתקשורת העולמית, משמעותה היא שלא מספרים לכם על כל מה שבאמת קורה בזמן הזה. הכל מתקדם בדיוק כמו שצריך.

יקירי, כשאנשים נפגעים, הם נוטים לפגוע באלה שהכי קרובים אליהם, משום שאיתם הם מרגישים הכי בטוחים. הבינו את הדילמה שלהם והיו שם בשבילם כשהם צריכים לדבר. עליכם להוקיר חברות ואמון.

אתם תשרדו את הזמנים הקשים הללו. הסתגלו אליהם בצורה הכי טובה שתוכלו, ודעו שהם זמניים בלבד.

אהבתי מקיפה אתכם ותומכת בכם בזמנים קשים אלה.
  
מעריץ אתכם, מונטי.


  Translator: Avy

No comments:

Post a Comment